2009. július 14., kedd

Nyári helyzetjelentés

"Itt a nyár, süt a nap! Hurrá!"
Nem tudom, bennem ezek a mondatok hangzanak el. Aztán tegnap egy új fajta dologról hallottam, egy bizonyos "nyári depresszióról". Vagyis arról, hogy egyszerűen már hiányzik valakinek a suli, és az azzal járó közeg, egész nap nincs kedve semmihez. Nem érdeklik a könyvek és a filmek, mert nincs kedve semmi újba belekezdeni, de a régi sem vonzza. Kimozdulni unalmas, és üres érzés.
Szerencsére, én ezeket a tüneteket már jó pár éve nem tapasztaltam magamon. Még régebben mondta nekem anyukám azt: (és ebben teljesen egyet kell vele értenem) aki nyáron unatkozik és nem érzi jól magát, az nem is érdemli meg a szünetet. Mert aki nem tudja vagy akarja jól érezni magát, azon nem lehet segíteni. Aki nem csinál magának programot, nem keresi mások társaságát, az ne várjon sokat.
Na jó, azért hazugság lenne azt mondani, hogy teljesen nyugodt lennék mostanában. Még tavaly az egyik barátnőm azt emlegette, hogy mennyire élvezi azt, hogy végre nem tartozik semmihez és nincsenek kötöttségei semmilyen intézmény irányába, addig én nem vagyok így. Örülnék neki, ha már végre tudnám hol fogom elkezdeni a következő tanévet. (Furcsa, hogy mennyire vágyom arra, hogy függjek valamitől, de legalább végre lenne biztos irányvonalam a jövőmet illetően.) De azzal is megelégednék, ha csak kivételesen normálisan működne a felvi.hu!!!

1 megjegyzés:

Vera írta...

Mióta ezt írtam, azóta legalább a felvisek haladtak valamit az érdekemben :P
(Lehet, hogy a blogom olvasói XD)