2008. november 18., kedd

Reneszánsz (csak szerényen :P)

Úgy éreztem végre itt az ideje egy kis frissnek. Szerettem az előző dizájnt, de gondoltam érdemes egy kicsit beújítani. Ez azt jelenti, hogy egy darabig biztosan ez marad. Tudom, hogy lassan itt a tél és egy kellemes kék háttér hangulatosabb lett volna. Habár, nem tudom ki, hogy ki, hogy van vele, de nem akarom nagyon „elkarácsonyosítani” ezt az oldalt. Épp elég, hogy már a különböző üzletekben (jobb esetben csak) november eleje óta ott áll a karácsonyfa és a hangszóróból a Jingle Bells szól egész nap. Nem az, hogy nem szeretném a karácsonyt, sőt a kedvenc ünnepem, de ez a túl üzleties része már nem igazán jön be nekem. A karácsonyi hangulat meg még inkább abban teljesedjen ki, hogy mindenki írja a listáját, amit majd be akar nyújtani a Jézuskának, és még egy listát, amire a szeretteinek kigondolt ajándékot fogja felvésni.
Visszatérve, a blogom nem szeretném az ünnepi hangulat oltárán teljesen feláldozni. (esetleg a színe miatt juthatna eszünkbe a fenyőfa) Másrészt a zöld szerintem egy egész kellemes, megnyugtató szín, így nem is lesz nagyon szemzavaró. ^.^

Ui.: a baloldali kis menüket is figyeljétek, mert azokat is folyamatosan csinosítgatom ;)

2 megjegyzés:

lausz írta...

nagyon kellemes lett:)

Vera írta...

De jó! Örülök, hogy tetszik :)