2008. március 9., vasárnap

Még egy gondtalan tavasz :)

Idáig vártam hátha végre tavasziasabb idő lesz, de úgy érzem fel kell adnom, ha az első bejegyzésem nem a hónap közepén akarom megírni. :P Eddig egy délutánt leszámítva minden nap szomorkás az idő.
Nem tudom ki, hogy van vele, de rájöttem az én hangulatomat nagyban tudja befolyásolni az időjárás. Amikor egész nap ülök a „csodálatos” osztálytermünkben, jegyzetelek egy-egy unalmasabb órán, és még közben az eső is esik, akkor egy idő után akaratlanul is de egyre morcibb/álmosabb leszek a körülöttem élők nagy örömére. Aztán elkezdek visszaszámolni, hogy mikor lesz már végre hétvége. Valahogy, ahogy öregszem, annál gyakrabban teszem ezt. ^.^
Nah, de beköszöntött végre ez az évszak is! Az egyik legszebb évszak, még ha nem is a kedvencem. Indokolni hosszú lenne, sok a pro és kontra, amivel most nem fogok senkit se terhelni.
Egyre többet gondolkodtat el az a tény, hogy ez talán az utolsó gondtalan tavaszom, amikor még gimis vagyok, nem kell az érettségi vagy a vizsgák miatt aggódnom, amikor még nem kell teljesen felnőnöm. Amikor még nyugodtan töprenghetek azon délután, a kertben, hogy milyen fura, hogy már március elején nyílik a nárcisz és a tulipán, pedig ksikoromban még ezt adtam anyának anyák-napjára…

Nincsenek megjegyzések: