2008. december 11., csütörtök

7 titok

A múltkor olvastam Zsófi blogján egy bizonyos bejegyzést, amit röviden úgy lehetne jellemezni, hogy: „áruljak el magamról 7 dolgot, amit eddig mások nem tudtak rólam”. Aki jobban ismer, az előtt egyik sem nagy titok, viszont elsőre jópofának tűnt ez az ötlet, így gondoltam én is koptatom egy kicsit az ujjaim. :) Igaz, engem nem kért fel rá senki, másoknak se mondom, hogy csinálják végig, mert akkor olyan körleveles érzést keltene ez az egész. Azt meg gondolom senki sem szereti.

Nah, de akkor vágjunk bele!

1. Az egyik kedvenc helyem a Földön Skandinávia. Kis korom óta érdekelnek ezek az országok, a kultúrájuk, a mitológiájuk, a zenéjük, az életvitelük, a konyhaművészetük, az építészetük, technikai kütyüik stb. és nagyon nagy álmom, hogy egyszer eljuthassak oda.
2. Hiszek Istenben, és vallásosnak tartom magam.
3. Sosem eszek kétszer egymás után ugyanolyan fagyit. Ha tehetem, mindig a különleges ízűeket választom, így ehettem például: afrikai koktél, feketeerdő, menta, túró, étcsokis körte, nagymama piskótája, hupikék törpikék és egyszer még zöldség ízűt is. (megj.: egyedül az utolsót bántam meg, az borzasztó volt :P)
4. Utálom a Charlie, majom a családban c. sorozatot! Idegesítő, hogy mindenre ő jön rá először, mindent ő talál meg, de elsőre persze sosem hisznek neki, vagy nem figyelnek rá. Az meg ciki, hogy még 100 valahány epizódon keresztül sem bírják megnevelni azt a jószágot.
5. Szeretek és gyakran szoktam éjszakázni, ugyanis a legjobb ötleteim mindig akkor támadnak. ;)
6. Legszívesebben képregényeket rajzolok, igaz ezeket jórészt csak a saját szórakozásomra. De élvezem a karakterek kidolgozását, a történetet megtervezését, majd a megvalósítás folyamatát.
7. A tazmán ördög igenis létezik, még ha csak csekély számban is! Szerintem a képek alapján pedig egész jópofa állat :) (bár a cicámmal nem cserélném el :P)

Ennyi… Még lenne mit írni…
De akinek van kedve, az tényleg próbálja ki! ;)

Nincsenek megjegyzések: