2008. január 31., csütörtök

Aki hercegnő lehetett

Itt a farsangi időszak. Kezdek kissé irigy lenni, hogy mások bálokba járnak, én meg itthon ülök szombatesténként. Elismerem, főleg a női hiúság beszél belőlem, mert szívesen felvennék egy szép báli ruhát. :)
Kiskoromba ilyenkor már javában a jelmezen dolgoztunk. Éjszakák mentek el azzal, hogy apáék a jelmezen dolgoztak, az egyes kiegészítőket próbálták elkészíteni, valami szöveget kitalálni, hogy ne csak szerencsétlenül végigvonuljak a zsűri, meg a „közönség” előtt.
Most viszont csak azt látom, hogy hugicám jelmezét már nem egyszer csak egy bevásárlóközpontban vásároltunk. Leakaszt egyet a család, megcsodálja a gyereket, majd megy a pénztárhoz.... Így lett a húgomból többször is hercegnő, baba stb. … még én … khmm … izé … anno ősmagyar, katona, bohóc stb. De legalább voltam Sailor Moon is :D

Amikor legutóbb egy amerikai katalógust kaptam, ezt a trendinek számító jelmezt láttam benne. Nah, egy ilyet én is szívesen viselnék. :D (nem tudom van-e ilyen az én méretemben :))

Bár ez sem kimondott hercegnő …

Nincsenek megjegyzések: