2007. december 3., hétfő

Valahol el kell kezdeni

Hali!

Hol is kezdjem?
Nem könnyű, mivel még sosem csináltam ilyet.
Két gondolat jár a fejemben. Az egyik az, hogy ez az Internet, most a Föld bármely pontján élő ember elolvashatja ezt a bejegyzést, és véleményt alkothat rólam. (előnyben az, aki tud magyarul). A másik meg az, hogy ez a veszély nem fenyeget, már csak amiatt is, mert kezdő vagyok.

Ki is lennék én?
- Veronikának hívnak, de az emberek 90%-a Verának szólít.
- 18éves vagyok, fiatal felnőtt, elméletileg érett. Nah, de van még mit tanulnom.
- Szüleimmel és hugicámmal és egy fekete kandúrral élek.
- Gimnazista vagyok, és a kis helyi gimibe járok, angol tagozat félén. Alapvetően szeretek itt tanulni, hiszen ide járnak a barátaim is, és sok kedves emlék köt ide. Hátránya a családias légkörének, hogy mindenki tud mindenkiről mindent. :P
- Kedvenc tárgyam a földrajz, történelem, irodalom és a rajz. Jó lenne ezek valamelyikével továbbtanulni, de manapság nincs könnyű dolga az embernek a felvételis könyvet lapozgatva. Viszont amit nagyon nem szeretek az a német.
- Hobbim a rajzolás, olvasás, karaoke., írogatás.

Kedvenceim:
- Sport: kézilabda, vízilabda, úszás, kajak-kenu à sajna csak szurkolás szinten.
- Zenében a barátaim manapság rendesen elrontottak, de leginkább a szép, lightos gótikus rockot szeretem (pl. The Rasmus, Evanescence, Nightwish, Within Temptation, Epica, Lacuna Coil, Xandria, Leaves’ Eyes, Delain, Visions of Atlantis). De szívesen hallgatok mást is (pl. Madonna, Shania Twian, Sting, Skillet, Queen stb.)
- Állataim: cica és a nyuszi.
- Kajám: főleg az olasz konyha remekei, de vevő vagyok minden újdonságra.
- Szín: kék, vörös.
- Sorozat: Veronica Mars, Isteni sugallat, Everwood, Hetedik mennyország
- Film: jó kérdés, ez hangulattól függ. Néha jó filozofálgatni, de ált. ha moziba megyek, akkor vígjátékot választok.
- Illat: Night Life by Espirit (a parfümöm :))
- Skandinávia, (L) Spanyolország és Japán
- A barátom (L)

Nem szeretem:
- Sport: csúszókorong (még mindig nem értem a szabályokat :S)
- Zene: rap, nagyon tuc-tuc és azt, ha egy dalnak nincs értelme, mondanivalója.
- Állat: hangya (félek tőlük :S)
- Kaja: ha vmi túl csípős és, ha gomba van benne :P
- Film: western, gagyi akció filmek
- Illat: körömlakklemosó, kapor
- Hülye kérdések és ha valaki olyanba szól bele, amihez abszolúte nem ért

Mi célom a bloggal?
Néha jó kiírni az embernek magából azt, amit gondol, ha már nem mondhatja ki. Alapvetően szeretek írogatni, most legalább megvan rá az esélyem, hogy a körülöttem élőkön kívül máshoz is eljuthassanak a gondolataim. Emellett igen jól mutat majd a különböző közösségi oldalakon az adatlapom mellé írva. :)

Nincsenek megjegyzések: